INTREBARI FRECVENTE

 

Cat costa?

Oferim o gama larga de servicii de fotografie si videografie, asa ca trimite-ne un mesaj despre ceea ce doresti si iti vom trimite o oferta personalizata.

  

Nunta mea nu este in Cluj Napoca. Unde sunteti dispusi sa calatoriti?

Oriunde, in Romania sau in strainatate! Distanta nu este un obstacol!

 

Ce servicii oferiti?

Pachetul de baza pentru fotografie de nunta include unui fotograf senior si a unui asistent la eveniment care vor acoperi pregatirile, cununia civila, biserica, sedinta foto in ziua nuntii si bineinteles, petrecerea.

Se pot, bineinteles, adauga servicii suplimentare precum:

| videografie incluzand filmare aeriana cu drona

| al doilea fotograf la eveniment

| sedinta foto de logodna (sedinta foto inainte de nunta)

| sedinta foto dupa nunta (trash the dress)

| fotografii tiparite pe loc in ziua nuntii

| photobooth (disponibil in curand)

 

Exista vreo limita a numarului de fotografii pe care le faci la eveniment? Cate fotografii o sa primesc? Imaginile vor fi editate?

Nu exista o limita a numarului de fotografii realizate pe durata evenimentului. Se predau toate fotografiile care se incadreaza in exigentele pe care ni le impunem. In mod curent, clientii primesc intre 600 si 800 de imagini, fara a le pune la socoteala pe cele realizate la sedintele foto suplimentare. TOATE fotografiile vor fi editate si retusate in asa fel incat si peste ani sa te uiti cu drag la ce frumosi ati fost in ziua nuntii voastre.

 

Ne faceti si un album?

Bineinteles! Dupa ce ai primit fotografiile, imaginatia este singura limita in realizarea designului pentru albumul tau de nunta. Furnizorii nostri sunt artizani priceputi care garanteaza calitate de top pentru produsele lor! Putem alege o gama larga de materiale, dimensiuni sau culori, noi iti voi propune variante de design al paginilor, iar decizia finala iti va apartine! Pana atunci, poti vedea cateva mostre pe site, la sectiunea albume 🙂

 

Ok! Te vrem pentru nunta noastra! Cum procedam mai departe?

Simplu! Trimite-ne un mesaj folosind pagina de contact pentru a verifica daca suntem disponibil la data evenimentului vostru. Odata ce am agreat data si ce servicii vom oferi, vom semna un contract si se va achita un avans de 10% din pret. Plata poate fi numerar sau prin virament, in contul nostru bancar.

Pentru toate serviciile se ofera factura fiscala


 

FAQ

 

How much does it cost? 

We offer a variety of photography and videography services, so send us a message and we will tell you if your date is available and also send you a quote.

 

Our wedding is not in Cluj Napoca. Where are you willing to travel?

 Anywhere in Romania or abroad! Distance is not an obstacle!

 

What services do you usually offer?

The basic package for wedding photography includes a senior photographer and an assistant at your event. We will cover starting the preparations, civil and religious ceremony, wedding day photo shoot and, of course, the party.

 Additional services are also available such as:

| videography including drone aerial footage

| second shooter for the event

| prewedding (engagement/save the date) photo sessions

| after wedding sessions (trash the dress), instant photos printed during the day

| photobooth (coming soon)

 

Is there any limit to the number of photos you do at the event? How many images will I get? All the images will be edited?

There is no limit to the number of pictures taken during the event. You will receive all images that pass our quality control and comply with our quality standards.

Currently, couples receive between 600 and 800 images, not counting those taken during the extra photo sessions. All photos will be retouched insuring that you always receive tasteful and timeless visual memories

 

Will you design and produce an album for us? 

Of course! After you have received your wedding photos, imagination is the only limit in making your wedding album design. My suppliers are skilled artisans who guarantee top quality for their products! I will draft the design and the final decision will belong to you! Until then, you can see some samples on our site, in the albums section

 

Ok! We want you for our wedding! How to proceed further?

Simple! Send us a message using the contact form to check if we are available at your event date. Once we have agreed on and what services we will you provide, we sign a contract and a 10% retainer will be paid. Payment can be cash or bank transfer into our account.

For all services a fiscal invoice will be provided.